Update Pulse | Coronavirus

De wereldwijde verspreiding van COVID-19 heeft inmiddels ook grote impact op Nederland. Het is voor iedereen een bijzondere tijd en de onvoorspelbaarheid van de ontwikkelingen brengt veel onzekerheid met zich mee. Ondanks deze situatie kunnen onze klanten onverminderd rekenen op de ondersteuning van Pulse. Uiteraard nemen wij hierbij de veiligheid en het welzijn van onze collega’s, klanten en andere relaties zeer serieus en hebben wij de nodige maatregelen getroffen met betrekking tot het coronavirus. Werken vanuit huis en heldere communicatie zijn daarbij van wezenlijk belang.

Ondanks dat de aanleiding voor deze maatregelen niet positief is, kijken we uit naar de kans om op nieuwe manieren samen te werken met collega’s en klanten. Wij omarmen ‘het nieuwe werken maximaal’ en onze collega’s zijn bereikbaar op de gebruikelijke manier.

Lopende of geplande activeiten op projecten gaan onveranderd door. In overleg zullen deze in aangepaste vorm plaats gaan vinden. Daarnaast staan onze Managed Service collega’s onverminderd klaar voor onze klanten. Lopende incidenten en/of changes worden op gebruikelijke wijze afgehandeld en onze servicedesk, consultants en SDM’ers blijven bereikbaar voor het inleggen van nieuwe incidenten en changes.

Wij doen er alles aan om onze klanten elke dag te blijven voorzien van de beste dienstverlening en wij waarderen het feit dat iedereen er hard aan werkt om de gewone bedrijfsvoering zoveel mogelijk doorgang te laten vinden.

Heb je vragen naar aanleiding van dit bericht? Neem contact op met je vaste contactpersoon of gebruik een van de andere contactmogelijkheden.
Stay safe!