Customer Engagement (CRM)

Zet al je kanalen in voor meer persoonlijke ervaringen. Digitale technologie helpt je voor een groot deel op weg. Wij staan klaar om samen de eindstreep te halen.

Slimmer gemak

De wereld is transparant, klanten worden mondiger en hun verwachtingen hoger. Tevreden klanten zijn je beste ambassadeurs, maar als ze ontevreden zijn kunnen ze je onderneming ook schade berokkenen. Meer dan ooit is het belangrijk om dicht bij de klant te staan en hem persoonlijke aandacht te geven. We beseffen we dat dit complexer dan ooit is, zeker naarmate de beschikbare data en het aantal contactmomenten toeneemt.

Om grip te krijgen op marketing, sales-en (field) service-processen en om zinvolle verbeteringen door te voeren, zetten we moderne software als Dynamics 365 Customer Engagement in. Ons doel: relevante klantinformatie overal en altijd beschikbaar maken. Dat maakt (samen)werken niet alleen efficiënter, maar laat je ook proactiever inspelen op klantvragen, saleskansen en marktontwikkelingen. 

Meer slagkracht

Wellicht ben je van mening dat je huidige systemen prima werken en er geen noodzaak bestaat ‘om je business overhoop’ te halen. Ook dan is Customer Engagement het overwegen waard. Ten eerste omdat het al je (klant)data centraliseert en ontsluit voor je medewerkers. Die hebben hierdoor beter inzicht in marketing, klanten, sales- en service-processen, waardoor ze efficiënter werken en direct kunnen reageren op klantvragen, saleskansen en marktontwikkelingen.

Vanaf de start hadden we een goed gevoel bij Fellowmind. In goed overleg werden lijnen uitgezet en beslissingen genomen, waardoor zij voor ons echt opereerden als business partner.

Marco Koeleman Teammanager - a.s.r.

Maak je business beter

Een CRM-systeem is meer dan een klantendatabase; het is een plaats waar het hele salesproces wordt gestroomlijnd en gepland. Het stelt de onderneming in staat om sales en productiviteit te verhogen, bepaalde belangrijke taken te automatiseren en een funnel voor verkoop te benutten. Daarmee zijn klanten beter vast te houden, zodat de churn van klanten daalt en de daarmee gepaard gaande cashflowuitdagingen dalen. Een modern CRM-systeem zoals Dynamics 365 Customer Engagement automatiseert klantenondersteuning en levert zelfs sentimentanalyse, waarmee de emotie van klanten wordt gepeild.

Platform voor de toekomst

Microsoft Dynamics 365 is een reeks cloudgebaseerde bedrijfsapplicaties. Het platform combineert ERP- en CRM-apps en integreert deze met Azure en Microsoft 365. Waar je dus voorheen allemaal losse applicaties had, kies je nu voor een oplossing met applicaties die naadloos samenwerken. Dankzij deze werkwijze is het veel makkelijker om je verkoop, marketing, service en productieprocessen aan elkaar te koppelen en krijg je beter inzicht in je organisatieprocessen.

De innovaties van Dynamics 365 sluiten aan op de digitale transformatie waar organisaties mee te maken hebben. Het biedt een schaalbaar, flexibel en online platform met standaardfunctionaliteiten in de vorm van apps, die je eenvoudig aan of uitzet. Deze onderdelen, zoals Dynamics for Sales, Marketing, Field Service of Customer service en het Microsoft Power Platform, ondersteunen jouw business processen optimaal.

Onze werkwijze

Klantgerichte strategie

We starten met een strategisch advies op basis van kennis die we opdoen over je organisatie en het speelveld. Het gaat dus niet direct over techniek. We kijken naar welke organisatiedoelen je hebt, welke klantprocessen er zijn en wat de organisatiecultuur is. Vanuit dat startpunt ondersteunen we je organisatie in het realiseren van je klantgerichte strategie. Dan gaan we aan slag met het mappen van de technologie. Soms passen we de processen aan, soms de technologie: die keuze maken we samen.

Menselijk vertrouwen

Een gebruiker zo ver krijgen de oplossing te omarmen is een belangrijke pijler voor het slagen van het project. Daarom ontwikkelen wij speciale adoptieplannen voor jouw organisatie. We denken mee over communicatie rond de verandering en geven Change Management en User Adoption workshops om het gewenste, klantgerichte gedrag te bereiken. Daarnaast zijn we het enige door Microsoft gecertificeerde trainingscentrum in Nederland met toegewijde trainers die Dynamics 365 trainingen geven.

Support & Innovatie

Ook aan het einde van het project blijven we dichtbij. Die fase, onze HyperCare fase, is van groot belang. Zijn er issues die we snel kunnen verhelpen? Ons Support & Innovatie-team staat voor je klaar. We helpen je bij incidenten, nieuwe releases vanuit Microsoft, onderhoud en geven de snelheid van de technologie graag een boost.

Daarnaast werken we met veel plezier aan innovaties voor jouw organisatie. Kunnen we bijvoorbeeld een nieuw business proces toevoegen aan CRM? Zoek je een marketingoplossing of wil je aan de slag met chat? We denken graag met je mee.