Bied een gepersonaliseerde customer journey met Customer Engagement for Marketing

Dynamics 365 for Marketing

De reis die een (potentiële) nieuwe klant maakt voordat hij bij jou aanklopt, wordt veelal vindt veelal online plaats. Hoe mooi zou het zijn als jij die reis voor jouw nieuwe klant kunt uitstippelen en onderhouden zonder dat je er als een havik bovenop vliegt. Dat leidt wellicht tot irritaties. Op basis van bezochte evenementen, downloads of bezochte webpagina’s kan gepersonaliseerde content worden aangeboden. Hiermee breng je toegevoegde waarde. Daarbij kun je monitoren of de digitale activiteiten tot de juiste uitkomsten leidt. Microsoft Dynamics 365 for Marketing biedt de ondersteuning van deze online Customer Journey’s. Je kunt middels ‘drag and drop’ deze reis afstemmen op de doelgroep en het beoogde einddoel. Technisch inzicht is niet nodig, je eigen business- en proceskennis is voldoende. De verschillende processtappen kun je van een waarde voorzien, waarmee de warmte van het bezoek gemeten kan worden. Op het juiste moment kan deze lead overgedragen worden naar jouw sales-team. De status van een lead kan hiermee overgaan in prospect.

Zet jouw data aan het werk

Data is kennis. Systemen zoals Customer Engagement zijn niet alleen gemaakt om data in op te slaan, maar juist om deze data proactief aan te wenden. De ondersteuning van het Power platform zal in deze de sleutel tot het succes zijn.

Enkele referenties

Erwin Berends
Microsoft D365 CE

Neem contact op met het Pulse CE-team

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement toegespitst op jouw processen en goede training is essentieel voor een succesvolle implementatie. Ons gespecialiseerde team staat voor je klaar om daar bij te helpen. De uitgebreide basisfuncties van Dynamics 365 hebben we al uitgebreid met vele branchespecifieke oplossingen, waardoor je al in korte tijd aan de slag kunt.

Plan een afspraak met Pulse