Vereenvoudig je planning en maak van servicemonteurs hét visitekaartje van je bedrijf

Dynamics 365 for Field Service

De beste salesmannen zijn de service-engineers. Zij lossen problemen op bij klanten, zijn vakmensen die echt kennis van zaken hebben én lopen in het veld waar zich kansen voordoen. Klanten kopen vaak liever de auto bij de monteur als van de verkoper. Dynamics 365 biedt de volwaardige ondersteuning voor field service. Vanuit Customer Service (back-office voor Field Service) kan besloten worden om een monteur naar een probleem te sturen. Dit kan natuurlijk ook preventief zijn. Vanuit Customer Service kan een serviceorder geïnitieerd worden welke door de werkvoorbereider gepland kan worden in een overzichtelijke grafische omgeving, enerzijds rekening houdend met de benodigde vaardigheden voor de klus en anderzijds de reistijden optimaliseert. Bus-voorraden (ERP) en de aanvulling van deze bus-voorraad met het mobiel afhandelen van de serviceorder door de monteur middels een app op een mobiel device (Windows 10, Android of IOS) zijn vanzelfsprekendheden.

Dynamics 365 Field Service

Zet jouw data aan het werk

Data is kennis. Systemen zoals Customer Engagement zijn niet alleen gemaakt om data in op te slaan, maar juist om deze data proactief aan te wenden. De ondersteuning van het Power platform zal in deze de sleutel tot het succes zijn.

Enkele referenties

Erwin Berends
Microsoft D365 CE

Neem contact op met het Pulse CE-team

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement toegespitst op jouw processen en goede training is essentieel voor een succesvolle implementatie. Ons gespecialiseerde team staat voor je klaar om daar bij te helpen. De uitgebreide basisfuncties van Dynamics 365 hebben we al uitgebreid met vele branchespecifieke oplossingen, waardoor je al in korte tijd aan de slag kunt.

Plan een afspraak met Pulse