Vergroot klanttevredenheid en bind klanten met de allerbeste klantenservice

Dynamics 365 for Customer Service

Service is de sleutel tot succes voor een jarenlang partnership met klanten. Ieder issue, klacht of aanvraag is een commerciële kans. Het is van belang dat een klant zich gehoord voelt en het gevoel heeft serieus te worden genomen. Deze zaken vragen om een gedegen afhandeling, waarbij wellicht meerdere personen en activiteiten benodigd zijn om je klant tevreden te houden. Dynamics 365 for Customer Service biedt portals waarbij klanten ook zelf hun issues of (aan)vragen kunnen inleggen of opvolgen. In de back-office zullen de binnendienst of customer service deze oppakken en middels workflow afhandelen.

Dynamics 365 Customer Service

Zet jouw data aan het werk

Data is kennis. Systemen zoals Customer Engagement zijn niet alleen gemaakt om data in op te slaan, maar juist om deze data proactief aan te wenden. De ondersteuning van het Power platform zal in deze de sleutel tot het succes zijn.

Enkele referenties

Erwin Berends
Microsoft D365 CE

Neem contact op met het Pulse CE-team

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement toegespitst op jouw processen en goede training is essentieel voor een succesvolle implementatie. Ons gespecialiseerde team staat voor je klaar om daar bij te helpen. De uitgebreide basisfuncties van Dynamics 365 hebben we al uitgebreid met vele branchespecifieke oplossingen, waardoor je al in korte tijd aan de slag kunt.

Plan een afspraak met Pulse