CRM Partners Group lanceert nieuwe strategie en wordt Fellowmind

CRM Partners Group lanceert nieuwe strategie en wordt Fellowmind

Fellowmind versnelt groeiambities en verstevigt internationale positie in Europa

Barneveld, 12 februari 2019 – CRM Partners Group lanceert vandaag een nieuwe strategie en gaat verder onder de merknaam Fellowmind. Onder de nieuwe internationale moederorganisatie opereren bedrijven die klanten begeleiden bij de digitale transformatie. De lancering van Fellowmind betekent dat klanten toegang krijgen tot volledige dienstverlening rond het Microsoft Business Applications platform. Bovendien heeft Fellowmind internationale slagkracht, wat gunstig is voor internationaal opererende klanten.

“Wij zien dat klanten in toenemende mate behoefte hebben aan een meer geïntegreerde benadering van hun digitale transformatie”, aldus Emiel Putman, CEO en oprichter van Fellowmind. “Dankzij onze groei hebben we uitgebreide expertise in huis van back- en frontoffice-processen. De naam CRM Partners Group dekte daarom niet langer de lading. Met de lancering van Fellowmind creëren we een krachtige organisatie met ‘boutique organisaties’ die ieder vanuit eigen domeinkennis en expertise zorgen dat mensen met plezier met technologie werken en dat technologie werkt voor hén.”

People at heart
Fellowmind ziet technologie als drijfkracht achter betekenisvolle relaties en benadert digitale transformatie daarom vanuit menselijk oogpunt. Enerzijds worden digitale interacties menselijker, persoonlijker en intuïtiever met behulp van technologie. Anderzijds besteden mensen dankzij digitalisering minder tijd aan repetitieve en handmatige taken. Hierdoor ontstaat tijd en ruimte voor waardevolle verbindingen. Voor Fellowmind betekent dit dat hun rol verandert: van een leverancier die IT-systemen implementeert, tot een organisatie die klanten meeneemt in de digitale transformatie.

Fellowmind

Groeistrategie
De CRM Partners Group ontstond nadat Putman naast de oprichting van het Nederlandse CRM Partners in 2005, in 2011 een Duitse vestiging opende. Daarna volgden diverse overnames in Nederland en Zweden. Fellowmind is het nieuwe moederbedrijf van de Nederlandse bedrijven CRM Partners, Pulse en AXtension, het Duitse CRM Partners AG en het Zweedse Endeavor. Deze bedrijven tellen samen 450 medewerkers verspreid over acht kantoren in drie Europese landen. De ambitie is om in vijf jaar verder te groeien naar 1.500 medewerkers. Fellowmind groeit in Europa verder met behulp van een buy-and-build-strategie. De nieuwe propositie komt met een nieuwe visuele identiteit en pay-off. Alle huidige merken die vallen onder Fellowmind behouden hun autonomie, merk en identiteit.