Marc van Hout
Marc van Hout heeft 20+ jaren ervaring met organisaties (zowel fabrikanten als handel) die toeleveren aan de bouw.
In zijn blogs gaat hij in op de laatste ontwikkelingen en de vraagstukken die de toelevering aan de bouw voorgelegd krijgt.
Blogs van Marc:
Vooruitblik: 6 (technologische) uitdagingen voor 2021
Vooruitblik: 6 (technologische) uitdagingen voor 2021 Vooruitblik: 6 (technologische) uitdagingen voor 2021
Help, ik loop tegen de grenzen van mijn systemen aan!
Help, ik loop tegen de grenzen van mijn systemen aan! Help, ik loop tegen
Whitepaper: Cloudtransitie voor twijfelaars
Whitepaper: Cloudtransitie voor twijfelaars Cloudtransitie voor twijfelaars: 5 antwoorden op veelgestelde vragen Het heeft
Deense Dynamics 365-partner Daxiomatic voegt zich bij Fellowmind
Deense Dynamics 365-partner Daxiomatic voegt zich bij Fellowmind Odense/Barneveld, 10 december 2020 - Daxiomatic, een toonaangevende Microsoft Dynamics 365-partner
Agile én cloud ERP/CRM: een perfecte combinatie voor verandering
Agile én cloud ERP/CRM: een perfecte combinatie voor verandering Klimaatverandering, het coronavirus en de economie…
Het probleem van maatwerk en hoe je ermee omgaat
Het probleem van maatwerk en hoe je ermee omgaat Het probleem van maatwerk en
5 manieren om je klantenbestand te behouden en vergroten
5 manieren om je klantenbestand te behouden en vergroten 5 manieren om je klantenbestand
Fellowmind neemt Zweedse modern workplace agency DQC over
Fellowmind neemt Zweedse modern workplace agency DQC over Göteborg/Barneveld, 26 november 2020 - Het in Zweden gevestigde modern
Dit is de belangrijkste factor voor succesvol change management
Dit is de belangrijkste factor voor succesvol change management Als 2020 ons één ding heeft geleerd, is dat
Webinar Autorisatie: waarom is het belangrijk en hoe pak je het aan?
Webinar Autorisatie: waarom is het belangrijk en hoe pak je het aan? Webinar Autorisatie:
Waarom continuous improvement een belangrijke levensader voor je organisatie is
Waarom continuous improvement een belangrijke levensader voor je organisatie is Waarom continuous improvement een
Aan de slag met change management: zo pak je het aan
Aan de slag met change management: zo pak je het aan Samenwerking speelt binnen elk project een
If It Ain’t Broke, Don’t Fix It: waarom het tóch goed is om over te stappen op de cloud
If It Ain't Broke, Don't Fix It: waarom het tóch goed is om over te stappen op de cloud
Key user, laat dat oude ERP-pakket los!
Key user, laat dat oude ERP-pakket los! Key user, laat dat oude ERP-pakket los!
Hoe servitization leidt tot waardeontwikkeling in de maakindustrie
Hoe servitization leidt tot waardeontwikkeling in de maakindustrie Hoe servitization leidt tot waardeontwikkeling in
Release wave 2 voor Dynamics 365 F&O: de belangrijkste vernieuwingen
Release wave 2 voor Dynamics 365 F&O: de belangrijkste vernieuwingen Release wave 2 voor
Pulser aan het woord: Danielle over ons zelfgebrouwen bier!
Danielle over het Eigenwijs Pulske: ons zelfgebrouwen bier! Danielle over het Eigenwijs Pulske: ons
De netwerkstructuur is het antwoord op de uitdagingen van nu
De netwerkstructuur is het antwoord op de uitdagingen van nu De netwerkstructuur is het
Veilig thuiswerken in coronatijden: zo blijf je creatieve hackers een stap voor
Veilig thuiswerken in coronatijden: zo blijf je creatieve hackers een stap voor Veilig thuiswerken
Webinar terugkijken: in control met Demand Planning
Webinar terugkijken: in control met Demand Planning Webinar terugkijken: in control met Demand Planning
Release wave 2 voor Dynamics 365 Customer Engagement: de belangrijkste vernieuwingen
Release wave 2 voor Dynamics 365 Customer Engagement: de belangrijkste vernieuwingen Release wave 2
Op avontuur om met data positieve veranderingen in gang te zetten
Op avontuur om met data positieve veranderingen in gang te zetten Op avontuur om
Pulser aan het woord: Ralph over de kracht van visuele communicatie
Pulser aan het woord: Ralph over de kracht van visuele communicatie Pulser aan het
Omarm de standaarden en focus op je onderscheidend vermogen
Omarm de standaarden en focus op je onderscheidend vermogen Omarm de standaarden en focus
Zo helpt Customer Engagement je om de kracht van data te benutten
Zo helpt Customer Engagement je om de kracht van data te benutten Zo helpt Customer Engagement