“Naast Dynamics 365 beheren we ook
eerdere versies, vanaf Axapta 2.5”

Roel van Kimmenade – Functional Consultant

Betrouwbare, degelijke Microsoft Dynamics specialist

Microsoft Dynamics 365 of Dynamics AX laat je beheren door een specialist. Dankzij de ruime ervaring in verschillende branches in combinatie met de achtergrond van onze medewerkers is Pulse een gewaardeerde partner voor het beheer en onderhoud voor Microsoft Dynamics AX en Microsoft Dynamics 365. Naast het beheer en onderhoud van onze bestaande klanten nemen we ook zogenaamde overstappers op in ons ervaren service-team.

De praktijk

De internationale specialist in groot-formaat inktjet printers en plotters, Mimaki Europe, stapte over naar Pulse. “Waarschijnlijk waren we niet eens aan sommige projecten begonnen, omdat we het risico niet durfde te nemen. Doordat we met Pulse samenwerken durven we het risico wel te nemen.” Susanne de Graaf, Mimaki Europe

Onze garanties

icoon-24724/7 bereikbaar, ook tijdens vakanties en feestdagen

icoon-internationaalInternationale ondersteuning

icoon-contactpersoonDedicated serviceteams

icoon-oplostijdenSnelle oplostijden inclusief rapportage

icoon-bedrijfsprocessenKennis van bedrijfsprocessen

Mensen maken het verschil

Onze specialisten selecteren we op hun branche-achtergrond. Hierdoor begrijpen ze de processen goed waar jij dagelijks mee werkt en de omgeving waarin jij je beweegt. Wanneer je het beheer en onderhoud bij Pulse onderbrengt, dan krijg je een eigen dedicated team toegewezen. Dat betekent steeds dezelfde contactpersonen die je situatie kennen. Het totale beheerteam bestaat uit circa 40 specialisten. Groot genoeg voor zekerheid in bereikbaarheid, en compact genoeg om de lijnen kort te houden.

Profiteer van eerdere issues

In ons Service Management-systeem registreren wij alle issues met de oplossingen die daarbij horen. Vanaf Axapta 2.5 tot en met Dynamics 365. Wanneer je een probleem hebt, dan is de kans dus groot dat we dit al (vergelijkbaar) eerder mee hebben gemaakt. Zo kun je profiteren van issues die al eerder zijn opgelost.

Maak kennis met het team

De drie pijlers van Managed Services bij Pulse

Support voor (eind)gebruikers

24/7 ondersteuning door ervaren Microsoft Dynamics specialisten die jouw processen kennen.

Borgen Continuïteit

Pro-actief monitoren en borgen van de continuïteit van je Microsoft Dynamics systeem.

Verbeteren van je systeem

Verbetering is een continu proces waar wij je graag bij ondersteunen.

logo2

Pulse Microsoft Innercircle

microsoft CSP-2